preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šijana Pula

 > Naslovnica
Vijesti

Obavijest ravnateljice

Autor: Vlasta Radosavljević, 4. 5. 2020.

Organizacija nastave za učenike od 1. do 4. razreda od 11. svibnja 2020. godine i potpisivanje Izjave

Prema odluci Vlade RH, Preporuci Ministarstva znanosti i obrazovanja i Uputama HZJZ u školama bi 11. svibnja trebala započeti nastava za učenike od 1. do 4. razreda.

Ističem da se radi samo o iznimnim situacijama i da neće sva djeca moći dolaziti u školu na nastavu.

Uvažavajući epidemiološku situaciju i gore navedene preporuke MZO-a i Upute HZJZ nastava se organizira za učenike koji moraju ispunjavati uvjete prema navedenim Preporukama.

Uvjeti koje učenici trebaju ispunjavati i o kojim Vas molim da razmislite su:

  • oba roditelja djeteta su zaposlena i nemaju mogućnost drugačijeg zbrinjavanja djeteta u vrijeme dok su na poslu
  • dijete nema kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja)
  • niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nemaju kroničnih bolesti (respiratorne, kardiovaskularne, dijabetes, maligne bolesti, imunodeficijencija, veća tjelesna/motorička oštećenja)
  • niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu stariji od 65 godina
  • niti jedan od ukućana s kojima dijete boravi ili osobe s kojima je dijete u svakodnevnom kontaktu nisu u samoizolaciji ili karanteni i nisu u povećanom riziku zaraze virusom Covid-19
  • dijete nema povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili druge simptome bolesti poput gripe ili prehlade

U slučaju da dijete ispunjava sve gore navedene uvjete i roditelji žele da dolazi na nastavu u školu, oba roditelja MORAJU POTPISATI PISANU IZJAVU u kojoj (pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću) jamče da su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti.

 

ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLI

Kako bi se osigurao što manji protok i doticaj učenika, razredni odjeli neće početi s nastavom u isto vrijeme. Učenici će dolaziti na nastavu u intervalima od 10 min pa bi raspored bio (ukoliko budu svi razredni odjeli u školi):

- 1. A 8.00 sati

- 1. B 8.10 sati

- 1. C 8.20 sati

- 2. A 8.30 sati

- 2. B 8.40 sati

- 2. C 8.50 sati

- 3. A 9.00 sati

- 3. B 9.10 sati

- 3. C 9.20 sati

………i tako svakih 10 min slijedeći razred te ovisno o početku nastave imali bi različite školske odmore. Točan raspored početka nastave objavit ćemo najkasnije u četvrtak nakon dostavljenih Izjava roditelja. Učenici će imati dnevno 3 do 4 sata redovne nastave.

Rad produženog boravka organizira se u skladu s novonastalom situacijom i započinje s radom svaki dan nakon redovne nastave učenika (ovisno o tome kad počinje nastava jer razredni odjeli neće početi s nastavom u isto vrijeme) i završava najkasnije u 16.00 sati.

Učenici koji inače primaju marendu i ručak iste će primati u učionici, a prehrana će također biti prilagođena novonastaloj situaciji.

O svim detaljima organizacije nastave, mjerama dolaska u školu, boravka u školi, odlaska iz škole, rada produženog boravka i prehrani bit ćete obaviješteni najkasnije do 8. svibnja 2020. godine.

Škola će osigurati u skladu s mogućnostima, predviđene uvjete kako bi dijete moglo pohađati nastavu i produženi boravak pri čemu će se učenik trebati pridržavati svih propisanih epidemioloških mjera koje se odnose na boravak djeteta u školi.

Roditelji čije dijete ispunjava propisane uvjete i koji će odlučiti da njihovo dijete od 11. svibnja pohađa nastavu u školi dužni su potpisanu izjavu predati NAJKASNIJE do srijede 6. svibnja 2020. godine do 12.00 sati.

Izjavu je moguće dostaviti u matičnu Školu na sljedeći način:

  • uz najavu tajnici (mail ili mobitel) zatražiti ispis Izjave, te oba roditelja doći u školu potpisati je
  • donijeti potpisanu izjavu u vremenu od 8.00 do 14.00 sati
  • potpisanu Izjavu skenirati ili fotografirati i poslati na 

        e-mail  os-sijana.pu@skole.hr

Samo potpisane izjave koje su predane u navedenom roku smatrat će se valjanom prijavom za nastavu od 11. svibnja u školi.

U ime učitelja, stručnih suradnika i djelatnika zahvaljujem vam na izvrsnoj suradnji i velikom angažmanu u nastavi na daljinu, te vjerujem da ćemo, kao i do sada, na korist vaše djece uspješno odgovoriti novim izazovima koji su pred nama.

                            Ravnateljica  Alma Tomljanović, prof.

 

IZJAVA ZA POVRATAK U ŠKOLU (vidi: više)




Priloženi dokumenti:
IZJAVA_ZA_POVRATAK_U_SKOLU.doc (49.50 KB)




 
RASPORED ZVONJENJA ZA VRIJEME EPIDEMILOŠKIH MJERA
 
 
 
 
 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Korisni linkovi
 
Tražilica
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 4. 2013.

Ukupno: 1354228
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Šijana Pula / 43.istarske divizije 5, HR-52100 Pula / os-sijana-pu.skole.hr / os-sijana.pu@skole.hr
preskoči na navigaciju