preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šijana Pula

 > Naslovnica
Vijesti

Obavijest ravnateljice - PROVEDBENI PLAN otvaranja škole 11.05.2020.

Autor: VLASTA RADOSAVLJEVIĆ, 5. 5. 2020.

        Temeljem članka  72. Statuta Osnovne škole Šijana Pula, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnateljica Škole donosi:

 

PROVEDBENI PLAN

otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave

 

I.

      U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole ravnateljica donosi Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan).

II.

Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke, materijalne uvjete i mjere:

1. Organizacijske mjere i zadatci

1.1 Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka, stručna služba Škole i ravnateljica Škole

​​​a) Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbenim planom

Izvršitelj zadatka:  ravnateljica Škole

Rok provedbe zadatka :  do 5. svibnja 2020. godine

b) Održavanje virtualnih sastanaka s učiteljima i ostalim zaposlenicima da se raspravi provedbeni plan i definiraju obveze

Izvršitelj zadataka: ravnateljica škole

Rok provedbe zadatka:  do 6. svibnja 2020. godine

c) Izvršiti kontaktiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja:
- za potrebom dolaska u školu učenika,
- potrebi prehrane učenika u Školi i
- potrebi organiziranja rada Produženog boravka za učenike

Izvršitelj zadatka:  učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole

Rok provedbe zadatka :  do 5. svibnja 2020. godine

d) Pripremiti i podijeliti, odnosno učiniti dostupnom na web stranici Škole izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu i uključivanja u produženi boravak

Izvršitelj zadatka:  ravnateljica  Škole, tajnica, učiteljice razredne nastave,učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole

Rok provedbe zadatka :  do 5. svibnja 2020. godine

e) Potpisivanje Izjava o povratku učenika u Školu

Izvršitelj zadatka: razrednici

Rok provedbe:  do 6. svibnja 2020. godine

 

1.2. Upoznavanje roditelja s mjerama i organizacijom rada u školi

a) Upoznavanje roditelja sa organizacijom rada škole

Izvršitelj zadatka:  razrednice, stručna služba i ravnateljica  Škole

Rok provedbe zadatka :  do 8.. svibnja 2020. godine

 

1.3. Demonstracija učiteljicama gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta

Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole

Rok provedbe zadatka:  8. svibnja 2020. godine

 

1.4. Administrativno tehnička služba škole

a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama.

Izvršitelj zadatka:  spremačice, kuharice, kućni majstor

Rok provedbe zadatka :  do 5. svibnja 2020. godine

b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu

Izvršitelj zadatka:  tajnica škole

Rok provedbe:  6. svibnja 2020. godine

 

2. Tehničke mjere

2.1. Zadatci za administrativno tehničku službu Škole

a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje uz podršku osnivača

Izvršitelj zadatka: tajnica i kućni majstor

Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine

b) Priprema, označavanje ulaza i wc-a za učenike

Označiti vrata na wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika

Izvršitelj zadatka:  kućni majstor

Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine

c) Priprema, dezinfekcija učionica, kuhinje, wc-a i zajedničkih prostorija

Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice

Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine

d) Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana.

Izvršitelj zadatka: ravnateljica i tajnica Škole

Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine

 

3. Mjere nakon otvaranja škole

3.1. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu.

Izvršitelj zadatka: razrednice

3.2. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način.

Izvršitelj zadatka: razrednice, učiteljice produženog boravka i stručna služba škole

3.3. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta.

Izvršitelj zadatka:  razrednice i učiteljice produženog boravka

3.4. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora

Izvršitelj zadatka: spremačice, kućni majstor

3.5. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ).

Izvršitelj zadatka: tajnica Škole i kućni majstor

 

III.

       Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom elektroničkim putem-slanjem Provedbenog plana na e-mail adresu članova Školskog odbora.

 

IV.

Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici Škole.                                                                                                           

                                             Ravnateljica Škole

                                             Alma Tomljanović, prof. v.r.                                                   

KLASA:  602-01/20-01/09

URBROJ:  2168/01-55-55-20-1

Pula, 5. svibnja 2020.








 
 
 
 
 
 
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

 
Korisni linkovi
 
Tražilica
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 4. 2013.

Ukupno: 1173085
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Šijana Pula / 43.istarske divizije 5, HR-52100 Pula / os-sijana-pu.skole.hr / os-sijana.pu@skole.hr
preskoči na navigaciju