2020-05-05 22:01:14 Obavijest ravnateljice - PROVEDBENI PLAN otvaranja škole 11.05.2020. Temeljem članka 72. Statuta Osnovne škole Šijana Pula, zaključka Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020., Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (u daljnjem tekstu Upute HZJZ-a) i Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave Ministarstva znanosti i obrazovanja ( u daljnjem tekstu Preporuke MZO-a) ravnateljica Škole donosi:
PROVEDBENI PLAN otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave
I. U cilju unaprjeđenja zaštite učenika, djelatnika škole i ostalih posrednih dionika odgojno-obrazovnog procesa Škole ravnateljica donosi Provedbeni plan otvaranja škole 11. svibnja 2020. godine za učenike razredne nastave (u daljnjem tekstu: Provedbeni plan). II. Provedbeni plan zahtijeva sljedeće organizacijske, tehničke, materijalne uvjete i mjere: 1. Organizacijske mjere i zadatci1.1 Pripremne radnje za otvaranje škole -učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka, stručna služba Škole i ravnateljica Škole a) Upoznati roditelje putem web stranice s Uputama HZJZ-a, Preporuke MZO-a i Provedbenim planom Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine b) Održavanje virtualnih sastanaka s učiteljima i ostalim zaposlenicima da se raspravi provedbeni plan i definiraju obveze Izvršitelj zadataka: ravnateljica škole Rok provedbe zadatka: do 6. svibnja 2020. godine c) Izvršiti kontaktiranje roditelja putem komunikacijskih kanala o potrebi roditelja: Izvršitelj zadatka: učiteljice razredne nastave, učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine d) Pripremiti i podijeliti, odnosno učiniti dostupnom na web stranici Škole izjavu za roditelje o potrebi dolaska učenika u školu i uključivanja u produženi boravak Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole, tajnica, učiteljice razredne nastave,učiteljice produženog boravka i stručna služba Škole Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine e) Potpisivanje Izjava o povratku učenika u Školu Izvršitelj zadatka: razrednici Rok provedbe: do 6. svibnja 2020. godine
1.2. Upoznavanje roditelja s mjerama i organizacijom rada u školi a) Upoznavanje roditelja sa organizacijom rada škole Izvršitelj zadatka: razrednice, stručna služba i ravnateljica Škole Rok provedbe zadatka : do 8.. svibnja 2020. godine
1.3. Demonstracija učiteljicama gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta Izvršitelj zadatka: ravnateljica Škole Rok provedbe zadatka: 8. svibnja 2020. godine
1.4. Administrativno tehnička služba škole a) Izvršiti analizu potrebnih sredstava za prehranu, održavanje i higijenu po školama. Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice, kućni majstor Rok provedbe zadatka : do 5. svibnja 2020. godine b) Uskladiti podatke i izvršiti nabavu Izvršitelj zadatka: tajnica škole Rok provedbe: 6. svibnja 2020. godine
2. Tehničke mjere2.1. Zadatci za administrativno tehničku službu Škole a) Nabava sredstva za dezinfekciju i čišćenje uz podršku osnivača Izvršitelj zadatka: tajnica i kućni majstor Rok provedbe zadatka : do 6. svibnja 2020. godine b) Priprema, označavanje ulaza i wc-a za učenike Označiti vrata na wc-ima prema oznakama razreda kao i ulazna vrata za ulazak učenika Izvršitelj zadatka: kućni majstor Rok provedbe zadatka : do 8. svibnja 2020. godine c) Priprema, dezinfekcija učionica, kuhinje, wc-a i zajedničkih prostorija Izvršitelj zadatka: spremačice, kuharice Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine d) Izvršiti nadzor nad provedbom zadataka ovoga plana. Izvršitelj zadatka: ravnateljica i tajnica Škole Rok provedbe zadatka: do 8. svibnja 2020. godine
3. Mjere nakon otvaranja škole3.1. Osigurati prihvat učenika na ulazima u školu prema utvrđenom rasporedu. Izvršitelj zadatka: razrednice 3.2. Na početku nastave održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način. Izvršitelj zadatka: razrednice, učiteljice produženog boravka i stručna služba škole 3.3. Vježbati s učenicima gdje se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na dvorište i na igrališta. Izvršitelj zadatka: razrednice i učiteljice produženog boravka 3.4. Osigurati provjetravanje i čišćenje prostora Izvršitelj zadatka: spremačice, kućni majstor 3.5. Voditi evidenciju o mjerenju tjelesne temperature zaposlenika (Upute HZJZ). Izvršitelj zadatka: tajnica Škole i kućni majstor
III. Školski odbor bit će upoznat s ovim Provedbenim planom elektroničkim putem-slanjem Provedbenog plana na e-mail adresu članova Školskog odbora.
IV. Ovaj Provedbeni plan bit će objavljen na web stranici Škole. Ravnateljica Škole Alma Tomljanović, prof. v.r. KLASA: 602-01/20-01/09 URBROJ: 2168/01-55-55-20-1 Pula, 5. svibnja 2020. |
Osnovna škola Šijana Pula |